Vozidlo je určené ako štábny automobil s príslušnou výbavou, prevádzkovateľné po komunikáciách a v teréne. Na dvojnápravový podvozok, s trvalým pohonom oboch pevných náprav, klasickej rámovej konštrukcie, je torzno – výkyvným uchytením pripevnená skriňová pretlaková nadstavba.
Vozidlo je určené pre prevádzku v klimatickom pásme v rozsahu teplôt - 30°C až +50°C , s relatívnou vlhkosťou vzduchu do 98 % pri teplote 30°C, s prašnosťou do 1,5 g/m³.
Riešenie podvozka s dobrým perovaním dlhými parabolickými pružinami a torznými stabilizátormi, s pohonom najmodernejším výkonným hnacím agregátom, dávajú vozidlu predpoklady pre spoľahlivú prevádzku na cestných komunikáciách a v náročnom teréne s ohľadom na životné prostredie. Vozidlo poskytuje maximálny komfort a vysokú bezpečnosť trojčlennej posádke.